TVÅ SMÅ HJÄRTAN

Efter att ha startat upp denna blogg i dag , fick man mycket respons. Var som det blev på riktigt för några även för mig själv. Ju mer respons man får ju mer allvarligt blir det lixom.

Två personer som det verkligen svider i hjärtat att lämna är min kära lillbästis Erik, som jag första gången passade helt själv när han var två veckor. Sen första gången jag såg honom med sin ljusblåa lilla sparkdräkt har han haft en stor plats i mitt hjärta. Mina vänner kan också berätta hur mycket denna lilla femåringen (snart sexåringen) betyder för mig. Som en lillebror skulle jag vilja säga.  Denna lilla grabb har jag många goa och häliga minne med.

Sen har vi såklart fasters lilla hjärta. Mitt hjärta smälter såå fin och söt denna lilla parvlen är. Min födelsedag 08 fick jag veta att denna lilla snäcka skulle komma. Vi har inte hunnit gå igenom så mycket änu, och det svider att jag inte kan följa denna lilla tösabit som jag kunnat följa erik i hans utveckling. men Altea tro mig du kommer ständigt vara i mina tankar och kommer inte bli av med faster ändå.


HJÄRTAR MINA SMÅ HJÄRTAN



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lovar söta lilla Malin att Altea inte ska glömma sin faster. Vi vill inte bli av med dig o bara för där är lite mil i mellan oss så spelar de ingen roll. Ska hjälpa Altea att hålla koll på sin faster o lära känna dig var du än bor!!!!

Kramar

2010-01-12 @ 21:30:15
Postat av: Fredrika

förjävligt att man måste böla varenda gång man läser din blogg!! ^^

2010-01-15 @ 10:00:12
URL: http://saosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback