packar

jodå, nu är det tillochmed kul att packa. (mycket skit tvätt) Oops.

Imorgon är det jobb 9.00-17.30.
Tåget går 17.58. Tidsoptimisten malin javisst. ! !


vad ska göras i skåne?!

-bara få vara hemma på vattenverksvägen 1.
- mysa med altea.
- träffa familjen.
- vill träffa erik också (har en present till honom) :)
- PARTY med töserna .
NJUTA ! ! 2 ½ tills nästa gång .


åter till packningen och käraste anna hertzman .


alltså förresten , lekte kom alla mina kycklingar med mina sju små igelkottbarn idag, -vi törs inte ?! Okej, innan jag fattade . haha , så när jag gormade , vi vågar inte. de fattade NOLL ! Sötnosar. Som sagt min grupp är igelkottar , så alla ungar kallar mig igelkottmamman , så fort deras föräldar kommer( här är vår nya igelkottmamman). Går bättre och bättre för varje dag som går.

imorgon ska jag ha min första stängning, både i vårt skogsdungenhus sen på hela stora förskolan . Pirrigt. ! ! Sedan är det direkt till tåget, 5 min bort förvisso . Men inget får gå snett. :) Wish me luck . ♥

 

rörigt inlägg idag men men så får det vara . .

 

en bild på två pernoner som jag saknar massor. .

 
erik och madde bakar sommaren 09. erik är lycklig över att få hålla en KNIV ! ! (pedagogen madde var i farten) :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ALLTSÅ- han kan väl inte skära rabarber med en smörkniv heller? Jag hade mina ögon på hans små söta fingrar, helt sant! :)

2010-03-11 @ 21:49:10
URL: http://madlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback