helgen .

väl hemma i billeberga vid halv elva i fredags, lite snick snack sedan läggdags , sov som en prinsessa i min finaste säng .

lördagen steg jag upp relativt tidigt för att vara malin , altea + familj kom på frulle.
Sedan begav sig mutter, moi, åsa & altea till centan . Mötte upp erik & tessan ! Fikade gott :) Härligt.

kvällen närmade sig , sandra hämtade upp mig och vi for mot perstorp. En riktigt lyckad tjejmiddag :) Vi begav oss därifrån vid elva för att göra staden osäker. En kanon utekväll som inte kunde sluta på bättre sätt.

söndagen kom , mådde inte helt hundra. Men bara att ta tag i livet och inse verkligheten . Gick upp till familjen andersson/reinerfelt. för att mysa med altea lite innan jag skulle till sturup. Inte helt pigg var man , men fick myst lite med snäckan iallfall ! :)

det var helgen som gått .


ses snart igen skaune .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback