små mirakel

läste ut andra boken nyss :) "små mirakel" hete den. Såå fin bok, när jag väl började läsa den igår kväll kunde jag inte sluta så fort jag vaknade började jag läsa igen. Städade lite sen ner i boken igen ! !

Kommentar från fredrik "du är ju konstig, läser sånna mammaböcker" handlar om olycklig kärlek och sedan får dom SÅKLART det dom alltid drömt om en man samt ett litet mirakel. Älskar dessa historier :)

" Chantler Miller har för längesedan tröttnat på den glamorösa modebranschen i New york och bestämt sig för att flytta hem. Mitt i en snöstorm, på väg till sin syster som hon inte sett på tio år, krockar hon med en främling. För att hålla värmen tvingas de övernatta i hans bil, men det visar sig blir betydligt hetare än så.

efter en oförglömlig kärleksnatt anländer Chantel till stugan. Nu när hon träffat drömprinsen ska väl systern äntligen sluta betrakta henne som konkurrent. Men då stacy presenterar sin pojkvän förstår Chantel att hon är ute på djupt vatten ... IGEN "

Nää, nu ska jag bege mig ner till affären och handla lite som vi glömde igår !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback