nu har jag kommit på det

nu vet jag varför jag tycker det är så jobbigt att vara ifrån alla ! Jag är en person som vill finnas till hands hela tiden , jag vill kunna ställa upp, hjälpa. Ja, men finnas där lixom !? Vilket är svårt nu ! Kan inte bara ta hundarna en efm, jag kan inte hämta eller skjutsa en vän som behöver hämtas eller lämnas någonstanns . Jag kan inte hjälpa till med erik och altea när jag vill.. Vet att nu tänker jag på allt negativt , men det är en sån dag ida ! !


får väl följa åsas råd , baka eller något :) !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja tänka på dig själv istället, du kan inte vara alla till lags alltid. Det är inte därför du existerar. Lev ditt eget liv nu kvinna, ge allt en chans och tänk positivt. Ut och traska med härlig musik i öronen- man blir alltid på bätte humör. Det skriver jag under på.

2010-03-01 @ 00:39:53
URL: http://madlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyvärr är jag så som person antar jag ! jag ger det en chans , annars hade jag aldrig varit här . Sen att det går upp och ner. Du vet hur du va första veckan i nice ?! Haha, lev ditt eget liv ?! Madde i mitt liv är min familj inräknad, tack vara dom man har ett liv lixom . jaja , jag bearbetar allt på mitt lilla vis :)

2010-03-01 @ 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback