min helg.

fredagen 12/2
Dagen då vi packade min bil plus passaten . Vi var uppe vid tre tiden, då var det bara att packa in i lägenheten . Sedan begav vi oss till mor och fars hotell där se skulle sova en natt för lite öl och vin . Sedan bagav vi oss in till huvudstaden för att gå och käka på hard rock cafe. NK och gallerian fick vi hoppa över , tyvärr :( ! Sedan var det hemgång , såå trött efter en lång dag.
Lördagen 13/2
upp och hoppa då det var frulle på hotellet. Sedan blev det barkaby ikea & outlet som vi shoppade loss på :).
kvällen bestod av middag hos svärpäronen .
Söndagen 14/2
dagen jag inte velat skulle komma, säga hejdå till mor och far. Nog det värsta jag varit med om , kände mig som ett litet barn . Ville bara springa ut genom dörren och hoppa in i bilen och åka hem igen . Timme efter timme frågade jag fredrik, var är dom nu? ville att det skulle plinga på dörren och att det va dom som kom tillbaka ! Men så blev ju såklart inte fallet. Jag tog tag i mig själv ovh vi for till maxi för mathandling :) var ju trots allt alla♥dag.
Sedan var jag helt slut, svullna ögon och ont huvud la jag mig vid nio tiden för att jag skulle vara pigg till jobb idag kl 08.00 !

vad tycks om vårt sovrum?! (nya kuddar och ny tavla)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fint det ser ut!! :) Jag inväntar inbjudan till inflyttningsfesten btw!! Haha alltså denna meningen:" Sedan begav vi oss till mor och fars hotell där se skulle sova en natt för lite öl och vin". Sova på hotell för öl och vin?!? Det var ett bra betalningssätt! haha

2010-02-15 @ 19:53:04
URL: http://madlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ! :) skrev med tårar i ögonen så blev lite konsiga inlägg. men så får det va ! :)

2010-02-15 @ 20:14:52
Postat av: lindauus

mysigt sovrum :) jag hoppas att du har det bra malin! puss

2010-02-15 @ 22:54:57
URL: http://roos-linda.blogspot.com
Postat av: Åsa

2010-02-16 @ 08:30:18
Postat av: Åsa

Oj oj blev visst litta fel första gången!!! Så fint sovrum. Har hört att hela lägenheten är fin! Hoppas dagen idag känns bättre o du sovit gott. Vi ses snart!

Kramkram

2010-02-16 @ 08:32:58
Postat av: Anonym

ska fota mer och lägga in sen , just nu ser det ut som F A N i hela lägenheten med alla mina kartonger. ska fixa allt idag ! :) Tjho ! Jadå,. åsa idag känns det lite bättre. En dag nämre torsdag :) Whioo.

2010-02-16 @ 10:24:25
Postat av: Jenny

Oh jag älskar tavlan.Ser jättemysigt ut. Du är modig du girly

Kram Jenny

2010-02-16 @ 14:24:31
URL: http://sayitwithasong.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback