maler om sina filmer.

Ja fredrik är en filmfantast och jag är precis tvärtom , jag ser det tv:n har att visa och typ wallander, beck & joel kinnaman ! My GOD . detta är då något fredrik inte alls gillar, det ska vara fantasy , engelska osv. Hur gör vi ?! JO, fredrik sätter sig med datn (hörlurar) ser sin film och jag får snällt se film på stora tvn :) Mowhaa ! han tycker nog också det ska bli skönt att jag åker hem en vecka så han får smälta allt.

Men gick in på madlife.blogg.se och fick lite filmtips. fredrik blev impad och undra var jag hade fått allt detta ifrån ?! att jag helt plötsligt ville se film och engelska filmer ! Hahaha :)
Så ikväll blir det

  The boy in the striped pyjamas.







så ser kvällen ut i s-tälje ! fredrik har fått för sig att han ska vara uppe och se hockeyn inatt också. Så jag kommer väl se till att packa ikväll också ! :) all smutstvätt ska med HOME .


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅH riktigt grymma filmer båda två. Såg PRECIS the blind side. Så fantastiskt bra. Erkänn att fredrik satt och tårades i lilla ögonvrån på sluttampen av filmen!? :)

2010-02-18 @ 01:30:18
URL: http://madlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blev ingen film här inte :( fredrik skulle ju promt se OS !

2010-02-18 @ 09:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback