examensfesten

Har jag glömt att skriva om, det var en helt perfekt afton med nära, kära & släkt samt tjejerna+ respektive. !
God mat och dryck som sen avslutades med dans . :) Toppen med andra ord. Fick så fina presenter som jag verkligen blev super glad för. Tjejerna hade verkligen lyssnat på vad jag önskat mig, haha de prickade in ALLT :) Skor, klocka, presentkort, morgonrock ! :) massa smycken, pengar, presentkort, blommor, saker till hemmet, fick ett underbart armband av min fina lilla erik samt familj., på baksidan står det Erik inristat ! Såå fint, fick även ett tillhörande halsband av mina päron allt från efva attling ! Mycket fint, och jag är super nöjd. TACK ALLA SOM VAR MED OCH GJORDE DENNA KVÄLLEN MED OSS ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback