erik&malindag .

dagen började med att jag hämatde upp erik vid ett. vi for ut till center syd där erik själv skulle få välja sin sex års födelsedagspresent.

Vi började på name it , jag kunde inte bara gå förbi där hängde såå fin ... till stumpan som jag bara va tvungen att köpa (tror hennes far blir änu gladare) !


 stumpans present som hon ska få imorgon en liten krya på dig present.

 Erik var inte så road inne på name it så han fick ett tuggumi ! :)

  Erik fick välja sin egen present och valet blev självklart ben 10 . Fråga mig inte vad det är , jag gav mig på att sätta ihop det hela . Men gav upp lika fort, det jobbet ger jag vidare till tessan !

  såklart blev det lunch på mc.

sedan for vi hem och lekte med ben ten, jag fick plockat undan , gått runda med hundarna och handlat till vår kvällsmat som Erik fick välja då det var (hans dag firas i förtid). VÅFFLOR !

    

 

Nu leker erik fortfarande med ben ten , det var nog en kanon present . Sen blir det fortsatt mys, vi lägger nog inte oss allt för tidigt då erik vill att jag ska berätta min påhittade saga :) Att han minns den , tror han var tre år första gången jag berättade den (den flygande riddaren) .


ha en trevlig kväll alla nära & kära.


Kommentarer
Postat av: Tessan & Erik

Me liiiike & Erik lika så! Älskar dig "VÅR" Malin!

2010-02-27 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback