dan för dagen .

Imorgon är det hemgång again ! Denna vecka ska det NJUTAS av nära och käras närvaro. Synd vissa inte är hemma då de ska iväg på skidresa. Men har åsa, altea, thage, sigge & signe som tur är och alla kära kompisar såklart:) !

tacokväll i dag ja eftersom jag åker hem imorgon så är det som en liten fredag för oss idag .
Tror fredrik märkte att jag började gå down inför kvällen då får man snabbt ändra om i planerna . Han känner mig väl nu känns det som ! :)



när fredrik varit och handlat kom han upp med en överraskning !
Han bara ett vykort till dig.
Jag bara skriker RAKT ut det är ju ALTEA ! ! ! det gjorde verkligen min dag , då har lilla söta underbara altea sickat ett vykort till MIG med sig själv på när hon går i gåstolen! :) Mitt första brev här på denna adress.




SÖTNOSEN ♥ snart får jag pussa och krama om henne .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback