dagen D

Imorse när klockan slog halv sju, var jag inte människa ska jag sä er. Mina ögon va trötta och svullna ! Man skulle kunna tro att man gråter i sömnen. (skärpning malin) I KNOW ! Till jobb var det ja , många nya intryck , många nya människor, många nya namn, många nya tankar osv . ja jag kan hålla på länge!
träffade två tjejer som hade 110 mil hem till sina familjer, så jag behöve inte säga så mycket om hur jag kände och så det förstod mer än väl. Sen var där en kvinna som kom från malmö, som visste var billeberga låg. Hade en gamal skolkompis därifrån . haha, världen är allt bra liten . En av tjejerna frågade om vi inte kunde börja träna ihop. (hennes pojkvän jobbade också på scania) som typ alla killar gör i denna stad känns det som . Då får man tydligen träna på ett jätte fint center som kostar 300:- för sambos osv. Så det ska jag bannemaj göra! När jag kom hem så stod middagen klar och allt :) Fint ! fredrik hade byggt ihop hallamöblen och rensat en garderob till mig. Så nu har jag att göra imorgon så jag inte går och tänker allt för mycket.

tack åsa för de värmande orden i dag !


Saknar er alla nära och kära, ses på torsdag ! Wiihoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback