Såå vackert.


Malin




Tänkte dedicera ett inlägg till min bästa vän, min själs-syster Malin.
En människa som alltid finns där för en.

Hon är ödmjuk, osjälvisk och respektfull. Hon är för mig definitionen av en sann och trogen vän.

Under en svår, komplicerad, omtumlande, känslosam, rolig, underbar, fantastisk tid full av
med- och motgångar så har vi stått bredvid varandra hand i hand, och överlevt!
På grund av det vet jag att vår vänskap kommer att vara livslång.


Idag bestämde sig Malin för att göra något livsavgörande.
Mycket tankar, många intryck, många känslor, många tårar...
Hon ska flytta till Sthlm, flytta hemifrån, bli sambo. Bli självständig. Börja Sitt vuxna liv.
Skrämmande? Otroligt!  Spännande? Absolut!
Jag vet att Malin kommer att klara detta Galant. Hon är stark.
Fruktansvärt stark, hon vet nog inte om det än bara...


Stort grattis och Lycka till iallafall.
(Tycker dock fortfarande att du ska flytta ner till Nice istället! :) )

Jag citerar Malin: -" No miles can separate the friendship that we have together"....

-Så fantastiskt jävla sant!

HJÄRTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback