man tackar, man tackar

eftersom man jobbar med små 4-6 åringar , får man massor av presenter. Såå söta, får även mycket komplimanger för allt . Idag vet jag inte hur många som beundrade mitt armband , en liten flicka som la märke till att det stod erik på baksidan . Erik du har två beundrare här uppe :) visade ett kort på lilleman som de tyckte va jätte fint , han hade så fina ögon !:) Så sött att höra dessa små fem åringarna säga så ! Det silvriga armbandet fick jag av en pojke idag som tyckte att jag skulle ha det :) !




nu ska jag återgå till tv:n . är alone ikväll i lägenheten !

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Förstår att du trivs med dina barn, hur går det annars! Har du startat med din träning? Många kramar från oss.

Ingrid o Jan

2010-03-16 @ 17:29:40
Postat av: Tessan

Uppdaterar Erik imorgon om ditt inlägg. Ska bli kul att se hans min......Kramar i massor till dig hjärtat!

2010-03-17 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback