torsdag .

hallå där ute.


idag har det varit jubb 9.00-16.30 ! Skönt med sovmorgon tänker ni. Men faktiskt skönare att öppna så man kommer hem tidigt . När jag kom hem gick jag och handlade middag , idag blev det lövbiff.

har packat lite inför morgondagen , nu sitter jag med min gotteskål och det är hockey på tv:n . Hoppar högt var gång något händer . ! Jisses, vad man kan gorma för lite sport.


såå kul det ska bli imorgon , längtar. Men duktigt rädd inför att ta pendeltåget själv till älvsjö sen ta bussen till fredrika . Hur ska denna (noll lokalsinne, billeberga lantlolla) hitta ?! Bra fråga, därifrån tar vi taxi ner till cinderella . Vilket dygn vi ska ha !:D  Ojojojoj . . .


hörs igen på lördag ! ! 

Tjo&tjim ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback