vilken dag .

vaknade kl 4 då en viss fredrik legat och vridigt sig i sängen ungefär i 2 timmar redan , jo akuten nästa ! Jodå, inte en käft ute på vägarna i s-tälje. Tack för det säger jag , aldrig kört här . , världens sunkigaste akut jag någonsin varit med. Herregud ! Mer klass i skåne , SÅKLART :) efter många om och men kunde de väl komma fram till att det var någon inflamerad (virus) inågon körtel vid blindtarmen. Hade han haft en blindtarm så hade de trott att de var den men så var inte fallet.

Hem igen , bullfrulle till mig. Sedan vilade jag mina små ögon i någon timme. ! Såå meningslös dag , kunde likabra åkt hem till skåne idag !  ! Läängtar.

Här vräker snön ner, hoppas innerligt att det inte blir några förseningar imorgon. För hem SKA jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback