underbar helg.

varit en toppen helg i skåneland :D

I fredags var bjöds det på underbar mat hos jossan .
Biler kommer, glömt sladden i tälje . Typiskt.
Underbar kväll helt enkelt med dom bästa av dom bästa, dock fattades vissa !

lördagen var mysig med altea och åsa. Jag och åsa va sociala och satt med varsin data och pysslade med våra fotoböcker. Åt även taco och när vi väl la datorerna åt sidan såg vi sweet home alabama ! Sedan somnade vi så gott, altea va pigg som en lärka halv åtta och man kan ju inget annat att bli gald när man hör hennes goa glada snack . Så jag gick upp och joinade dom . Nu sitter jag här igen och kämpar med min andra fotobok ! :)




See yaa. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback