söndag i all ära.

eftersom min kära madeleine inte finns i närheten har jag missat en massa oth avsnitt, då det är madde som hjälpt mig att ladda ner dessa. Datafreak till pv man har , fixade ner alla jag missat idag . Så gissa vad jag gjort? Jo, tittat på en massa oth avsnitt. Lovade mig jälv att hålla tårarna inne denna efm för att inte se ut som ett krockat skithus första dagen på jobb. (ni som känner mig) vet ju hur jag ser ut när mina små tårar fälls.
Men tillbaka till oth :) Vilket program , inte en scen där ögonen är torra. Så de på jobb lär väl undra ?!

denna possition har intagits hela söndagen !




KÄRLEK






Kommentarer
Postat av: Anonym

Nathan och Haley- DÄR SNACKAR VI KÄRLEK. Det är som Ross och Rachel! Älskar one tree hill!!

2010-03-01 @ 00:43:08
URL: http://madlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajo, sant madde ! men gillar Brooke & Julien förhållande också ! ! mest sånt jag är van vid, dom är såå kära men får det bara fel lixom :) Det går för bra för Haley & Nathan, egentligen så är det ju så det ska vara . men hur många har det så?!

2010-03-01 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback