sista avsnittet

eftersom min pv inte tagit disken idag , får jag väl ta och göra det !? Att det redan ska börjas. Sedan ska jag krypa ner under täcket och se sista avsnittet av oth :)

madde när kommer de nya avsnitten?

hoppas F ser hela hockeyn så jag somnar innan han ska sova . Så man slipper höra på sågverket ! !

 

 

ser fram emot morgondagen . . Dagen man väntsat på i hela sitt liv, dagen då jag går till jobb och inte är timanställd, ingen vikarie som man kan köra med ! ! Jag är fast anställt som förskollärare. Tjhoo .

kvällen ser jag mer framemot då jag ska gå på min första hockeymatch med F`s skånekompisar. Dom svinen ska krossas som någon anonym skåning kommenterade :) !  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nytt jobb imorgon för både dig och mig...Vi är grymma så inga problem :D

Lycka till min sköna höna

2010-02-28 @ 22:36:48
URL: http://sayitwithasong.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback