allt händer på en och samma gång .

som jag tidigare skrivit , så skulle åsa och altea sova här hos mig hela veckan . SÅKLART börjar lilla signe löpa igår. för att vi inte skulle få massa västergatan, östergatan, södergatan valpar så de fick snällt packa sina små väskor igen och bege sig hemåt efter bara 4 nätter tillsammans . Behöver jag nämna att jag saknar denna lilla solstrålens härliga skratt, trots snor, feber, dumma öron som irriterar henne försöker hon alltid ge oss alla ett leende. Såå fiiiin ♥

 



kolla på hennes lilla söta finger, ett litet plåster där de stack henne på BVC ! Prälan som hade vatt så duktig , SÅKLART ! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Aldrig blir de som man tänkt eller planerar... Längtar tills ni kommer o hälsar på imorgon! Ni verkar haft en toppen mysig dag iaf. Så fint kort på min snuviga tös! Kram till dig

2010-02-24 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback